JA już po TRENINGU jestem wykończona ale ZADOWOLONA i to NAJWAŻNIEJSZE :D
Jutro ABT i BIEŻNIA mam nadzieje ,że dam rade bo dopada mnie choroba :D
PAMIĘTAJCIE POT TO PŁACZ WASZEGO TŁUSZCZU :))) !!
JEŚLI MACIE ZAKWASY TO WYKONALIŚCIE KAWAŁ DOBREJ ROBOTY :)
KAŻDY NASTĘPNY TRENING BĘDZIE LEPSZY
DOBRANOC !!!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz