Wesołych Świąt :)) Dla Wszystkich moich czytelników w ten letnie, święta spróbujcie poczuć tą magie :))
Mnóstwo motywacji, siły, determinacji i pozytywnej energii
Nie liczcie kalorii w święta, jeden dzień w roku w którym możecie kosztować wszystkich pyszności to TRADYCJA trzeba <3. Wszystko smalimy po :D
PS Nie wiem jak Wy ale ja dzisiaj trening zaliczyłam cycling fun, jutro laba a w II Święto TABATA OCH TAK <3 !!
BUZIAKI <3

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz